Hidup Sengsara Kerana EKZEMA?
Anda Mahu Ubat Eczema & Penawar Ekzema Bebas Steroid Yang Murah Dan Berkesan?
Ubat Eczema Penawar Ekzema Malaysia Murah Berkesan
Terapi Herba Yang Berkesan untuk Eczema dan Kulit Sensitif
Adakah ANDA atau ANAK ANDA atau AHLI KELUARGA ANDA Pengidap ECZEMA?
Anda Mahu BEBAS Dari Derita ECZEMA?
Anda Sedang Mencari Penawar ECZEMA Yang NATURAL, MURAH & BERKESAN?
Anda Sudah Guna Bermacam Ubat ECZEMA, Tetapi Hasilnya MENGECEWAKAN?
Anda Sudah HABIS Ratusan Hingga RIBUAN RINGGIT Tetapi Eczema Tidak Juga Sembuh?
Anda Sangat Sedih Bila Lihat Anak GARU HINGGA BERDARAH Sebab Tak Tahan Gatal?
Anda Dah Cuba Rawat Eczema Dengan Ubat Doktor TAPI Masih Tak Sembuh Malah EKZEMA Datang Semula Dan LEBIH TERUK??
image3
image2
Kenapa Lebih 10,000 Ribu Ibubapa Memilih RenoSkin Medic Serum Untuk Merawat Ekzema Anak Mereka?
RenoSkin Medic Serum Adalah Terapi Bebas Steroid 100% Bahan Semulajadi Dihasilkan Melalui Penyelidikan Saintifik oleh Pakar Bio-Kimia Berkelulusan PHD! Ubat Eczema Yang Lembut & Tidak Memedihkan Kulit Yang Rosak & Sensitif!

100% Bahan Semulajadi
RenoSkin Medic Serum mengandungi ektraks buah castor, herba semulajadi Rosemary, minyak kelapa dara asli dan diperkayakan dengan Vitamin E, Vitamin A dan Omega 6.

Bebas Steroid Berbahaya
RenoSkin Medic Serum ialah alternatif semulajadi terbaik tanpa steroid yang bertindak membunuh bakteria & kulat, memulihkan sel-sel kulit dan sangat mewah dengan pelembab semulajadi.

Bebas Bahan Kimia
RenoSkin Medic Serum dicipta khas untuk anda yang ingin bertukar dari produk berasaskan bahan kimia kepada bahan natural yang sesuai untuk bayi, kanak-kanak dan dewasa.

Berdaftar Dengan KKM
RenoSkin Medic Serum ialah produk hasil kajian saintifik yang didaftarkan di bawah kilang bertaraf GMP dan lulus KKM dengan nombor pendaftaran KKM NOT 161106450K.
RenoSkin Medic Serum Terapi Herba
Ubat Penyakit Kulit Paling Berkesan
Renoskin Medic Serum Ubat Eczema Penawar Ekzema
Renoskin Medic Serum Ubat Eczema Penawar Ekzema
image3
image2
RenoSkin Medic Serum Ubat Eczema Tak Pedih Kulit!
Tidak seperti penawar ekzema lain dan ubat sapuan steroid topikal yang merengsa dan memedihkan kulit eczema, RenoSkin Medic Serum satu-satunya ubat eczema & pelembab semulajadi yang lembut dan tidak pedihkan kulit!
Stokis Renoskin Medic Serum
Nama saya Ros. Saya ada ekzema!
Saya berusia 40+ dan ibu kepada 3 orang anak. Saya tiada sejarah keluarga dengan penyakit ekzema. Anak saya bebas eczema. Saya sendiri tidak pernah kena ekzema sebelum ini.

Beberapa bulan lalu, saya mendapat ruam yang sangat gatal di pelipat lengan kanan dan kiri . Ruam itu mungkin sebab rengsaan akibat geseran berulang-kali + berpeluh semasa memangku baby saya menyusu. Doktor kata itu "contact eczema" yang terjadi sebab alah dengan rambut baby yang mengenai kulit. Saya hanya menyapu Aloe Vera. Ruam saya terkawal hanya di pelipat lengan dan tidak merebak.
Saya Kena Ruam Peluh Pada Leher!
Sebulan selepas terkena ruam pada pelipat lengan, saya terkena pula ruam peluh (miliaria). Cuaca pada masa itu sangat panas membahang. Leher berpeluh dengan sangat banyak dan terasa sangat gatal. Leher penuh dengan ruam halus yang merah.

Setiap kali peluh keluar, kulit leher dan dada terasa macam ditusuk dengan ratusan jarum halus! Terasa sangat gatal, pedih dan sakit! Ya Allah! Saya menderita prickly heat rashes!
Stokis Renoskin Medic Serum
Stokis Renoskin Medic Serum
Saya Alah Dengan Ubat Anti-Histamin!
Saya jumpa doktor dan dapat ubat anti-histamin (tahan gatal) Ezede, ubat Ecocort untuk lengan dan Hydrocort untuk leher. Saya makan ubat Ezede ikut aturan dan sapu ubat yang diberi. Allahuakbar! Kulit terasa sangat pedih. Rasa pedih, mencucuk dan berdenyut berlarutan lebih 10 jam selepas disapu!

Hairan sebab dah makan ubat Ezede tapi tetap rasa gatal. Malah hampir seluruh lengan terasa panas dan gatal dari dalam kulit. Kulit mula bertukar kemerahan macam udang bakar. Saya langsung tidak boleh tidur! Apa pun tak boleh buat!

Kulit Pelipat Lengan Nipis & Koyak!
Pelipat lengan saya kembali ada ruam. Makin banyak dan makin gatal. Saya garu sikit saja terus tersiat kulit! Topical Steroid Withdrawal (TSW) kah ini? Baru sapu steroid 3 hari pun kena TSW. Bayangkan kalau bertahun-tahun sapu ubat steroid. Huhu!

Kulit saya jadi nipis dan mudah melecet. Selepas mandi mesti rasa pedih yang amat sangat! Terasa gatal, pedih dan bengkak kulit dari lapisan paling dalam. Tak boleh pakai baju lengan panjang dan terpaksa berkurung dalam rumah!
Stokis Renoskin Medic Serum
Stokis Renoskin Medic Serum
Doktor Beri Ubat Steroid Lagi Kuat!
Doktor terkejut melihat keadaan lengan saya yang semakin teruk. "Awak kena ekzema!". Terus diberikan saya beberapa ubat steroid yang lebih kuat & Calamine Lotion.

Ruam kini ada di seluruh lengan kedua-dua belah tangan, leher, dada, muka, belakang dan lutut! Saya rasa sangat down sebab ianya sangat gatal dan pedih! Saya hanya sapu Calamine Lotion dan tidak berani sapu ubat steroid lain. Saya juga tak nak ambik risiko makan ubat anti-histamin yang lain. Saya takut keadaan ekzema saya semakin bertambah teruk.
Saya Nak Ubat Eczema Bebas Steroid!
Calamine Lotion menyebabkan kulit lengan saya makin kematu dan menebal. Keras, gatal dan sakit. Macam sudah kena jangkitan kuman. Sapu Aloe Vera sudah tidak berkesan lagi.

Saya sangat terdesak untuk cuba ubat alternatif yang dikatakan bagus untuk ekzema. Tapi saya kecewa. Sebab hampir semua ubat dan pelembab menyebabkan kulit terasa sangat pedih. Selepas mandi mesti kulit jadi kering. menegang dan menggelupas hingga bertaburan debu kulit!
Stokis Renoskin Medic Serum
Stokis Renoskin Medic Serum
Renoskin Medic Serum Penyelamat!
Saya sudah habiskan beratus ringgit untuk beli ubat eczema yang dikatakan semulajadi dan mujarab. Harga setiap satu cecah lebih seratus ringgit. Mahal tapi saya terpaksa beli sebab mahu cepat sembuh. Anak-anak dan suami perlukan saya!

Syukur Alhamdulillah! Saya jumpa ubat ekzema bebas steroid, bebas bahan kimia dan 100% semulajadi iaitu RENOSKIN MEDIC SERUM! Saya sangat suka sebab RenoSkin Medic Serum TAK PEDIH bila disapu. Bila gatal saya sapu RenoSkin Medic Serum terus hilang rasa gatal nak menggaru!

RenoSkin Medic Serum Ubati Ekzema!
Penyakit ekzema saya sembuh sepenuhnya selepas 2 bulan menggunakan RenoSkin Medic Serum secara berterusan. Tiada lagi rasa gatal, pedih dan rengsa. Kulit baru juga terasa lembut.

Saya sendiri merasai keberkesanan RenoSkin Medic Serum dalam mengubati eczema saya. Jadi saya patut berkongsi produk hebat yang dihasilkan melalui kajian saintifik oleh pakar bio-kimia ini dengan anda semua. Harga pula tak sampai seratus pun. Hanya RM65 untuk sebotol 80ml. Anda dan anak-anak juga boleh bebas dari derita ekzema! Kecewa dengan ubatan yang tidak berkesan? Anda mesti cuba RenoSkin Medic Serum!
Stokis Renoskin Medic Serum
Bagaimana RenoSkin Medic Serum Merawat Eczema?
Ekzema akan sembuh apabila kulit tidak gatal lagi! Gatal eczema hilang anak tidak lagi menggaru hingga luka berdarah!

Active Healing
RenoSkin Medic Serum membunuh kuman dan mengawal jangkitan dengan cepat, berkesan dan lembut tanpa rasa pedih & sakit.

Anti-Inflammation
RenoSkin Medic Serum bersifat anti-keradangan yang menghapuskan kegatalan dan menggalakkan kulit sembuh dalam keadaan terkawal.

Active Skin Regeneration
RenoSkin Medic Serum adalah terapi bebas kimia yang menggalakkan penghasilan sel-sel kulit yang baru bagi menggantikan sel kulit yang rosak.

Long Lasting Moisturizer
RenoSkin Medic Serum memberi dan mengekalkan kelembapan pada kulit yang kering dan bersisik seterusnya menghapuskan kegatalan.
Ribuan Testimoni RenoSkin Medic Serum!
Testimoni ubat penyakit kulit Reno skin Medic Serum untuk alahan, kulit menggelupas, ekzema, psoriasis, ruam, kulat air, kudis buta, kurap. kayap, panau, measles, HFMD, luka (melecur, melepuh, cedera) dan banyak lagi!
Testimoni Ekzema Reno Skin Medic Serum
Testimoni Renoskin Medic Serum Ubat Eczema Penawar Ekzema
Eczema? Kulit sensitif? Kami ada penawar bebas kimia. Ubat penyakit kulit RenoSkin Medic Serum adalah produk hasil kajian saintifik. Testimoni RenoSkin Medic Serum - eczema kronik semakin sembuh dalam masa 3 minggu selepas penggunaan berterusan.
Testimoni Ekzema Reno Skin Medic Serum
Testimoni Renoskin Medic Serum Ubat Eczema Penawar Ekzema
Testimoni RenoSkin Medic Serum - ekzema bayi berumur 4 bulan semakin pulih. Kat tangan dan kaki sudah tiada. Tinggal kat perut je sikit. Syukur!
Testimoni Ekzema Reno Skin Medic Serum
Testimoni Renoskin Medic Serum Ubat Eczema Penawar Ekzema
Testimoni RenoSkin Medic Serum - ekzema anak semakin sembuh selepas 10 hari menggunakan RenoSkin Medic Serum. Semasa awal penggunaan alami Topical Steroid Withdrawal (TSW) iaitu healing crisis akibat penggunaan ubat steroid sebelum ini. Syukur!
Testimoni Ekzema Reno Skin Medic Serum
Testimoni Renoskin Medic Serum Ubat Eczema Penawar Ekzema
Testimoni RenoSkin Medic Serum - ekzema sembuh selepas 14 hari menggunakan RenosSkin Medic Serum. Akak ni gatal ekzema sejak kecil lagi dan bergantung pada krim farmasi. Mula2 pakai RenoSkin makin teruk (healing crisis), merah dan makin banyak ruam. Akak teruskan guna. Sudah 2 minggu dan ekzema makin kering, kurang merah dan hilang gatal. Syukur!
Testimoni Ekzema Reno Skin Medic Serum
Testimoni Renoskin Medic Serum Ubat Eczema Penawar Ekzema
Testimoni RenoSkin Medic Serum - eczema luka bernanah pada tangan semakin sembuh selepas 2 hari sapu Reno Skin Medic Serum. Mula2 uji sapu sikit pada tempat yang sama. Sangat berbeza dibandingkan dengan area kulit lain yang tidak disapu RenoSkin. Tempat yang disapu RenoSkin makin baik! Terus sapu pada kesuruhan tangan. Syukur ekzema semakin pulih!
Testimoni Ekzema Reno Skin Medic Serum
Testimoni Renoskin Medic Serum Ubat Eczema Penawar Ekzema
Testimoni RenoSkin Medic Serum - ezema teruk pada muka bayi beransur sembuh selepas 2 minggu menggunakan Reno Skin Medic Serum. Ekzema bayi semakin hilang dan kulit bayi semakin bertambah baik. Alhamdulillah!
image3
image2
Apakah ECZEMA & Punca Ekzema Kanak-Kanak?
Ekzema bayi adalah penyakit kulit yang dialami oleh kebanyakan bayi dalam tempoh dua tahun pertama. Malah, kajian mendedahkan bahawa seorang daripada setiap lima kanak-kanak akan mendapat ekzema.
Renoskin Medic Serum Ubat Eczema Penawar Ekzema
Renoskin Medic Serum Ubat Eczema Penawar Ekzema
Ekzema ialah penyakit kulit yang menyebabkan kulit menjadi kering dan gatal. Istilah perubatan bagi ekzema bayi ialah Actopic Dermatitis. Keadaan eczema yang teruk akan menyebabkan kulit menjadi merah, pecah, dan berair.

Eczema lebih biasa berlaku di kalangan bayi dan kanak-kanak. Ekzema berlaku pada wajah-wajah bayi, serta di siku dan belakang lutut kanak-kanak, remaja, dan orang dewasa. Kajian American Academy of Dermatology mendedahkan bahawa sehingga 20 peratus daripada kanak-kanak dan satu hingga tiga peratus orang dewasa menghidap ekzema.

Penyakit kulit eczema berlaku apabila satu atau lebih gejala ekzema muncul di kulit. Punca ekzema masih tidak difahami sepenuhnya. Ia dipercayai dicetuskan oleh sistem imun yang terlalu aktif yang bertindak balas secara agresif kerana kehadiran perengsa.

Ekzema kadang-kadang disebabkan sebahagiannya oleh keadaan yang tidak normal kepada pemprosesan protein dalam badan. Biasanya, sistem imun mengabaikan protein yang merupakan sebahagian daripada tubuh manusia dan serangan seperti bakteria atau virus pun berlaku. Masalah ekzema, sistem imun kehilangan kemampuan untuk membezakan antara kedua-dua, yang menyebabkan keradangan.
Apakah SIMPTOM ECZEMA & Rawatan Ekzema?

Ekzema menyebabkan kulit gatal, kering, kasar, flakey, meradang, dan rengsa. Kulit pesakit eczema boleh menjadi merah, reda, dan kembali merah. Ia boleh berlaku di mana sahaja tetapi biasanya memberi kesan di pelipat lengan, siku, belakang lutut, atau kepala (terutama pipi dan kulit kepala).

Dehidrasi pada kulit pesakit eczema menyebabkan:

  • Kulit menjadi kering
  • Kulit menjadi merah-merah
  • Kulit terasa teramat gatal
  • Kulit berair
  • Kulit pecah, dan
  • Kulit menjadi radang

Penyakit eczema tidak berjangkit dan menjadi kurang teruk seiring dengan usia. Ekzema boleh menyebabkan komplikasi kesihatan tambahan seperti pesakit tidak boleh melakukan sukan berat kerana berpeluh boleh membawa pada gejala gatal-gatal.

Ekzema adalah lebih biasa di kalangan kanak-kanak yang mengalami asma dan atau demam alergi. Orang yang mempunyai ahli keluarga yang mempunyai ekzema juga mempunyai risiko yang tinggi untuk mendapat penyakit ini.

  • Jangkitan kulit seperti impetigo menyebabkan gatal berterusan. Apabila menggaru dengan teruk maka kulit boleh dijangkiti bakteria dan virus. Tanda-tanda ini termasuk kemerahan, lebam, bernanah, kudis atau demam.
  • Neurodermatitis juga disebabkan gatal-gatal yang kerap. Ia menjadikan kulit menebal, merah, dan gelap dalam warna. Ini bukan satu keadaan yang berbahaya tetapi boleh menyebabkan perubahan warna kekal dan penebalan kulit walaupun ekzema tidak aktif. Menggaru juga boleh menyebabkan parut.
  • Ramai orang yang menghidap ekzema malu dan peka terhadap kulit mereka. Menerima rawatan yang betul boleh membantu menenangkan keadaan kulit.

Ekzema sangat mencemaskan bayi dan amat mengganggu ketenteraman bayi kerana sukar baginya menahan keinginan untuk menggaru kulitnya. Ekzema juga menyebabkan rasa sangat tidak selesa, terutamanya pada waktu malam, dan ini pula menimbulkan masalah tidur.

Doktor biasanya akan memberi preskripsi krim kortison atau steroid. Krim sapuan topikal tidak dapat digunakan untuk jangka masa yang panjang kerana boleh menyebabkan kulit menjadi nipis, ketagihan steroid dan perlu bergantung kepada krim steroid seumur hidup!

Ibu yang ada anak ekzema boleh melakukan perkara berikut untuk mencegah tercetusnya ekzema yang teruk pada bayi.

  • Menyusukan bayi dengan susu badan sepenuhnya sepanjang tempoh empat hingga enam bulan pertama selepas dilahirkan. Ini diketahui dapat mencegah alahan dan ekzema.
  • Elakkan daripada memberi susu lembu atau susu tepung yang berasaskan susu lembu sebagai minuman kepada bayi anda. Ini diketahui dapat memburukkan lagi penyakit pada sesetengah bayi.
  • Ibu-ibu patut memilih makanan yang kaya dengan probiotik semasa hamil. Ini diketahui mampu banyak mengurangkan kemungkinan berlakunya ekzema pada bayi.
  • Ibu-ibu juga harus meminta nasihat doktor tentang makanan yang harus dielakkan semasa hamil atau semasa menyusukan anak dengan susu badan. Ini kerana apa sahaja yang dimakan oleh si ibu akan disampaikan kepada anaknya dan boleh menyebabkan tindak balas alahan seperti gatal kulit pada bayi.
  • Ibu-ibu yang menyusukan badan disaran minum teh Rooibos setiap hari. Teh Rooibos yang bebas kafein adalah sangat kaya antioksidan dan bersifat antibakteria & anti-keradangan yang sangat membantu melegakan ekzema pada bayi, kanak-kanak dan orang dewasa.
  • Ibu-ibu juga boleh mandikan bayi denga teh Rooibos yang sejuk untuk melegakan kerengsaan kulit akibat ekzema dan melawan keradangan.
money-back
Anda Mesti Cuba RenoSkin Medic Serum!


RenoSkin Medic Serum dihasilkan melalui KAJIAN SAINTIFIK oleh pakar kimia tempatan,
dikeluarkan oleh kilang bertaraf GMP dan mempunyai sijil kelulusan KKM.
Harga RenoSkin Medic Serum Murah Hanya RM65 sebotol 80ml!
Reno Skin Medic Serum Membantu Merawat Penyakit Eczema Bayi dan Ekzema Dewasa
TANPA Ubatan Steroid. Kesan Seawal 14 Hari Dengan Harga Mampu Milik.
p/s Tidak seperti ubatan steroid yang menyebabkan kulit ketagihan steroid sehingga menjadi nipis, rapuh dan mudah luka, tetapi eczema berulang hingga perlukan dos ubat steroid yang lebih kuat, RenoSkin Medic Serum adalah BEBAS STEROID & 100% NATURAL.
Anda boleh berhenti menggunakan RenoSkin Medic Serum apabila sembuh. Anda dan anak anda tidak perlu lagi bergantung kepada ubatan steroid seumur hidup!
F.A.Q Tentang Ekzema, Topical Steroid Addiction (TSA) / kulit ketagihan steroid, Topical Steroid Withdrawal (TSW) / healing crisis & RenoSkin Medic Serum

Apakah penyakit kulit ekzema?
Ekzema adalah sejenis penyakit autoimun yang menunjukkan gejala keradangan kulit seperti gatal-gatal, kulit kering, kulit bersisik, kemerahan, ruam, keluar cecair yang bersifat acrid (gatal, panas & menyakitkan).

Kulit berkenaan menjadi kehitaman akibat suppression yang berterusan daripada ubat kimia (sapuan & ubat makan), krim, suntikan, steroids dan anti-histamin. Ia sangat gatal sehingga boleh menyebabkan luka akibat digaru dengan kuat. Tidur selalu terganggu.

Ekzema berasa panas dan sangat gatal terutama waktu malam semasa tidur. Cecair bisa (akrid) yang gatal, panas & menyakitkan boleh keluar daripada kulit berkenaan.

Apakah Topical Steroid Withdrawal / krisis penyembuhan / healing crisis?
Healing crisis berlaku apabila anda berhenti menggunakan ubat sapuan steroid (krim / ointment) dan bertukar kepada ubat bebas steroid seperti RenoSkin Medic Serum.

Tempoh krisis penyembuhan bergantung kepada tahap ekzema (ringan, sederhana atau kronik) dan berapa lama anda sudah menggunakan krim steroid topikal. Semakin lama tempoh penggunaan ubatan steroid maka semakin teruk Topical Steroid Withdrawal / healing crisis / krisis penyembuhan.

Ekzema akan menjadi semakin teruk selama beberapa ketika sebelum ia mula menjadi bertambah baik. Keadaan ekzema yang semakin teruk adalah kerana segala toksin dari ubatan steroid yang ditekan ke dalam kulit mula keluar semula di permukaan kulit.

Kulit ekzema akan menjadi semakin merah umpama udang bakar (Red Skin Syndrome) dan mengeluarkan cecair kuning yang gatal dan pedih.

ANDA PERLU BANYAK - BANYAK BERSABAR DAN TERUS ISTIQAMAH MENGGUNAKAN RENOSKIN MEDIC SERUM SEMASA KRISIS PENYEMBUHAN INI.

Yakinlah penyakit ekzema anda atau anak anda akan bertambah baik selepas healing crisis ini berakhir. Anda dan anak tidak akan perlu bergantung kepada ubat steroid seumur hidup!

Berapa lama akan pulih dari Topical Steroid Withdrawal / healing crisis?
Berdasarkan kajian, tempoh untuk pulih dari Topical Steroid Withdrawal / krisis penyembuhan / healing crisis adalah dari sebulan ke 30 bulan!

Jangan terkejut ya, itu biasa di alami oleh mereka yang menderita eczema. Anda perlu faham dari awal lagi tentang risiko menggunakan ubat steroid.

Tempoh pemulihan bergantung pada sejarah penggunaan ubatan steroid seperti:

1. Tempoh penggunaan
2. Potensi / kekuatan steroid yang digunakan
3. Jenis ubatan
4. Kawasan digunakan / disapu
5. Faktor bagaimana pesakit menjalani kehidupan sehariannya-pemakanan, pakaian, cara hidup, stress, dan lain lain.

Semoga tabah menjalani hidup seterusnya. Semoga diberi kesembuhan. Tiada yg mustahil jika Allah kata ya.

Apakah ketagihan ubat sapuan steroid?
Penyakit kulit ekzema melalui beberapa peringkat jika rawatan supressive (steroid) digunakan dalam tempoh yang lama :

1. Kulit kemerahan berbintik-bintik seperti ruam. Peringkat permulaan ekzema ini lebih mudah dirawat & lebih cepat sembuh walaupun kawasan kulit yang ada ekzema agak besar.

2. Kulit semakin menebal, keras dan kering. Warna bertukar semakin gelap. Ini disebabkan penggunaan krim & ubat suppressive steroid lain yang kerap yang menekan gejala ekzema ke dalam lapisan kulit.

Pesakit sering menganggap ekzema sudah sembuh kerana tiada lagi kemerahan pada kulit dan gatal berkurangan. Tetapi ekzema timbul di kawasan baru pula biasanya semakin naik keatas bahagian badan. Krim sapuan steroid yang lebih kuat perlu disapu untuk hilangkan gejala ekzema. Kesannya kulit semakin nipis, mudah cedera dan perlu bergantung kepada ubat steroid (ketagihan steroid).

Adakah Renoskin Medic Serum selamat dan berkesan untuk merawat eczema?
Tahukah anda lebih 10,000 orang ibubapa telah memilih Renoskin Medic Serum untuk anak anak mereka? Kami menerima ribuan testimoni dari pengguna yang berpuas hati.

ANDA TIDAK AKAN TAHU SAMADA RENOSKIN MEDIC SERUM BERKESAN UNTUK ANDA SELAGI ANDA TIDAK MENCUBANYA.

100% Bahan Semulajadi - RenoSkin Medic Serum mengandungi ektraks buah castor, herba semulajadi Rosemary, minyak kelapa dara asli dan diperkayakan dengan Vitamin E, Vitamin A dan Omega 6.

Bebas Steroid Berbahaya - RenoSkin Medic Serum ialah alternatif semulajadi terbaik tanpa steroid yang bertindak membunuh bakteria & kulat, memulihkan sel-sel kulit dan sangat mewah dengan pelembab semulajadi.

Bebas Bahan Kimia - RenoSkin Medic Serum dicipta khas untuk anda yang ingin bertukar dari produk berasaskan bahan kimia kepada bahan natural yang sesuai untuk bayi, kanak-kanak dan dewasa.

Berdaftar Dengan KKM - RenoSkin Medic Serum ialah produk hasil kajian saintifik yang didaftarkan di bawah kilang bertaraf GMP dan lulus KKM dengan nombor pendaftaran KKM NOT161106450K.

Apa Beza Topical Steroid Addiction (TSA) dan Topical Steroid Wihdrawal (TSW)?
TSA = kulit nakkan steroid lebih lagi, yg sedia ada tak mencukupi. Lupa letak, terskip pengambilan, ekzema naik semula atau kulit menjadi kemerahan. Pendek kata ketagih, dan ketagih. Kalau sapu terus ohhhhh leganya. Biasanya doktor akan berikan pesakit dos steroid yang lebih tinggi untuk atasi masalah tersebut.

Perlu diingat, lebih tinggi dos, lebih tinggi risiko dan tempoh Topical Steroid Withdrawal (TSW)/ healing crisis. Apa tu TSW?

TSW = di alami oleh majoriti pesakit yang berhajat nak menghentikan penggunaan ubat steroid. Ia berlaku dalam proses menghentikan steroid secara berkala atau mengejut, simptom kulit menjadi semakin teruk.

Kawal healing crisis / TSW dengan cara berhenti secara perlahan lahan supaya kulit anda tidak terlalu stress dan akhirnya kembali pada ubatan steroid.

Semoga anda termasuk golongan orang orang yang mengalami TSW / healing crisis paling minima. Semoga diberi kesembuhan. Amin!
Agen Renoskin Medic Serum
Agen RenoSkin Medic Serum Diperlukan!


RENOSKIN ingin membuka peluang pada anda, anda dan anda yang berminat menjana pendapatan sampingan dengan modal yang sangat rendah! Komisen agen setinggi 33%!

SATU DARI LIMA KANAK KANAK MENGALAMI KULIT SENSITIF DAN ECZEMA DAN MEREKA BERGANTUNG PENUH PADA UBAT STEROID! PRODUK INI SATU KEPERLUAN! JOM BANTU MEREKA YANG MEMERLUKAN DENGAN MENYEBARKAN KEBAIKAN DAN KHASIAT UBAT ECZEMA RENOSKIN MEDIC SERUM.

WHATSAPP > AGEN RENOSKIN +6016-888 6740

WHATSAPP > DROPSHIP RENOSKIN +6016-888 6740